Så många dagar är det kvar tills flyttlasset går av stapeln. 26 dagar. Och hur många flyttkartonger har jag packat? hmm. låt mig se. Typ fyra stycken. Har så himla svårt att packa ner alltihopa, trots att jag vet att det bara är för en ynka stund. Trots att jag vet att mycket använder vi inte ens. Varför är det så? Gardiner kan man lätt klara sig utan i 26 dagar, bestick är ju lite svårare men symaskinen som står och dammar lär jag ju knappast använda. 
Att inspirationen har dragit dit pepparn växer, hur ska jag kunna locka hem den igen? Inte ens en tur på IKEA's hemsida kan få den att komma tillbaka. 
Idag är en sådan där dag då allting bara är så himla menlöst. Jag tror att det började när jag tittade på en ny bil och jag insåg att premiärturen till Toyotafantasten inte går att genomföra. 

Kommentera

Publiceras ej